skip to Main Content

Van der Kolk Infra, uw betrouwbare partner in grond,- weg,- en groenprojecten

Opgericht in 2014 is van der Kolk Infra al meer dan tien jaar de betrouwbare partner in Wierden en de regio Twente met kennis van zaken in grondverzet, infrastructurele en civieltechnische projecten. Door de persoonlijke aanpak en flexibiliteit werken wij als échte partner mee aan diverse projecten! Ons doel is het leveren van kwaliteit. Hierdoor hebben wij een stevige reputatie verworven bij diverse kleine en grote opdrachtgevers. Vanwege groei zijn wij per direct op zoek naar een:

Allround Administratief Medewerker (32 - 40 uur p/w)

Een veelzijdige administratieve functie waarin je je veelzijdigheid volop kwijt kunt.

In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken die bijdragen aan de efficiëntie van ons bedrijf.

Waar ga je werken?

Je komt terecht in een nuchtere organisatie waar geen dag hetzelfde is. We hebben een gezonde ambitie en het succes zal worden vergroot als alle voorbereidende werkzaamheden soepel verlopen.

Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een groeiende organisatie;
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen in een breed takenpakket;
  • Baan voor langere tijd met intentie tot vaste aanstelling;
  • Werken in een gemotiveerd en enthousiast team;
  • Goede pensioenregeling en collectieve verzekeringen;
  • Goed salaris dat iedere maand op tijd op je rekening wordt gestort.

Wat ga je doen?

Bij voorkeur heb je ruime of enige ervaring in o.a.:

  • In- en uitgaand telefoonverkeer;
  • Algemeen agendabeheer;
  • Het afhandelen van inkomende- en uitgaande E-mailberichten;
  • Het bedienen van een weegbrug en de wekelijkse facturatie daarvan;
  • De uitvoering van diverse audits zoals ISO, VCA-certificering en Veiligheidsladder;
  • Het organiseren en coördineren van bedrijfsevenementen;
  • Het beantwoorden van algemene HR-vragen;
  • Het coördineren van opleidingen voor onze medewerkers en het bewaken van de
    benodigde certificeringen;
  • Het klaarzetten van Social Media-berichten voor onze Marketingspecialist;
  • De administratieve afhandeling van verzekeringsvraagstukken, zoals bijvoorbeeld schades;
  • Het oppakken van overige taken waarvan jij van mening bent dat dit ten goede komt van
    ons bedrijf.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO-opleiding;
  • Je hebt een administratieve achtergrond en minimaal twee jaar ervaring met diverse
    administratieve werkzaamheden;
  • Je hebt ervaring met o.a. Microsoft Office;
  • Je bent proactief, georganiseerd en hebt een hands-on mentaliteit;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je werkt nauwkeurig en kunt goed zelfstandig én in teamverband werken.

Bij Van der Kolk Infra vinden we een prettige werkomgeving erg belangrijk. We hebben een hecht team waar we op een informele manier samenwerken. We zijn een jonge, groeiende organisatie waar we hard werken, en waar tevens ruimte is voor gezelligheid en humor!

Interesse?

Herken jij jezelf in dit profiel en ben je klaar voor een afwisselende baan? Stuur jouw motivatiebrief en CV uiterlijk vrijdag 21 februari 2025 naar John van der Kolk, via john@vanderkolk-infra.nl. Wil je eerst meer weten over de functie? Dan kun je bellen met John via +31610610964.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. CV’s die door recruiters en/of wervingsbureaus worden ingediend bij Van der Kolk Infra via e-mail, internet of rechtstreeks zonder een geldige schriftelijke overeenkomst worden beschouwd als eigendom van Van der Kolk Infra. Er worden geen kosten betaald indien de betreffende kandidaat wordt aangenomen door Van der Kolk Infra.

Van der Kolk Infra staat altijd open voor nieuw talent. Is de getoonde vacature niet waar je naar op zoek bent? Ben je een aanvulling in ons team op een ander vlak? Aarzel dan niet om een open sollicitatiebrief met motivatie en je CV aan ons te sturen. We maken graag kennis met je!

Back To Top